niedziela, 14 kwietnia 2013

Co nieco o mnie...

hej
Jestem Zuza, mam 13 lat. Urodziłam się 22 stycznia 2000r. Chodzę do szkoły w Rudawie i się nawet cieszę, że kończę podstawówkę. Uwielbiam muzykę, taniec i sport :). Myślę, że jestem osobą zabawną. Potrafię się śmiać z obojętnie czego. Czy mam dużo przyjaciół ? No nw, może :). Lubię zespół R5. To może tyle o mnie. W następnych postach dowiecie się o mnie trochę więcej.

Z wczorajszych  ur. mojego kuzyna :
Więc jak już napisałam ur. Mateusz, który skończył 4 latka. Myślałam, że po prostu nie wiem co mu zrobię. Około godziny 11:00 bawił się moim telefonem i ja mam tak, że mam blokadę ekranu. No i on próbował go odblokować aż tyle razy, że mi go zablokował. I teraz ani ja, ani mój tata nie umiemy go odblokować. Jakaś MASAKRA. I teraz musze mieć jakąś starą komórkę.

Jeżeli wam się podobało to polecajcie mnie swoim przyjaciołom.

 

2 komentarze: