czwartek, 25 kwietnia 2013

Wycieczka do Parku Ojcowskiego

hej
Jak wam poszł sprawdzian z angielskiego ? Trzymam kciuki za wszystkich gimnazjalistów.

Mam dla was znowu zdjęcia ale tym razem z Ojcowa. Na wycieczkę pojechały wszystkie klasy 4-6 A i B. Jechaliśmy dwoma autokarami. Przed zbiórką rano kupiłam sobie gazetę BRAVO i oczywiście ją przeglądałam w autobusie. A na okładce była Selena Gomez i Vanessa Hudgens w samym bikini z filmu "Spring Breakers" i w środku gazety był o tym filmie artykuł. Jak to chłopaki z mojej klasy zobaczyli to się podniecili i musiałam dać im pooglądać. W Parku przeszliśmy prawie 6 km. W muzeum oglądaliśmy film w 3D jak to powstał Park Ojcowski.

zdj. z środka jaskini
 











zdj. przed wejście do jaskini
 
- wodospad
- odcisk muszli na skale
















 - serce ze źródełka miłości
















                          Pozdrawiam Zuza


P.S. - Przepraszam za jakość zdjęć ale były robione z komórki 

3 komentarze:

  1. Żal mi cię, dziewczynko. Kupujesz gazetę BRAVO? o.o i się chwalisz, że ją czytasz o.o
    A, i pisaliśmy sprawdzian z JĘZYKA OBCEGO, a nie ANGIELSKIEGO.
    Żal przez wielkie ''Ż''. -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. a pająki pamiętasz ... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow !
    Cudne zdjęcia ! :*
    Też chcę tam pojechać ! :D

    OdpowiedzUsuń