czwartek, 2 maja 2013

NIC CIEKAWEGO...

hej
Wiem, że nie pisałam do was długo ale nie miałam czasu. Dzisiaj znalazłam troszkę więc pisze. Jutro idę na Komunię do moich kuzynów. Jednemu kupiliśmy rower (chrześnikowi taty), drugiemu wierzę (radio). Zciełam sobie troszkę włosy, bo miałam już za długie i mi przeszkadzały. Kończę, bo musze z mama i siostra jechać pomóz.

                                                                                      Pozdrawiam Zuza
P.S. - piszcie kom. jakie typu byście chcieli posty.

6 komentarzy:

  1. Przechwalasz się!!!A twój blog to porażka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obchodzi mnie jaką masz opinie na temat mojego. A jeżeli to porażka to po co go czytasz ?? Piszę go dla zabawy i nie obchodzą mnie anonimowe kom. Więc możesz dać sobie spokój.

      Usuń
    2. A ja się zgadzam z tym Anonimem. :) Ten blog to porażka, i ciągle się przechwalasz. Nie zauważyłaś? To zauważ, Zuziu Sruziu. -,-

      Usuń
    3. po pierwsze to się ogarnijcie a po drugie zuza to na pewno jest fajna dziewczyna i się jej nie czepiajcie :D

      Usuń
    4. Thx, za miły komentarz.
      Jeżeli macie coś do mojego bloga to już jest wasz problem. I jak wam się nie podoba to go po prostu nie czytajcie. Załóżcie sb swojego bloga i ciekawe jak byście się wtedy przechwalali.

      Usuń
  2. właśnie hejterze umiesz pokozaczyć w necie???? bo jesteś idiotą na świecie. napisz do niej na privie albo na maila napisz, a nie pokazuj jaki jesteś jesteś debil.
    po 2 :mi blog się podoba
    dam anonima , ale pisze cysiek :P

    OdpowiedzUsuń