środa, 17 kwietnia 2013

KONTAKT

hej
Jeżeli macie jakieś problemy czy może pytania napiszcie na mój e-mail lub GG. Więcej w zakładce KONTAKT. Nie wiem dlaczego ale parę osób ze szkoły opowiedziało mi o swoim problemie, a ja go rozwiązałam. Dziwnie, co ? Posty będą pojawiać się co dzień lub co dwa. Dlaczego tak ? No bo czasami nie mam czasu żeby coś napisać. Jeżeli wam się podoba mój blog polecajcie go swoim przyjaciołom. Może nie ma jeszcze super efektu ale to mój pierwszy blog i zaczynam.

                                                                                       Pozdrawiam Zuza.
 

2 komentarze:

  1. TWÓJ BLOG JEST OHYDNY. I KTO BY GO POLECIŁ KOMUKOLWIEK? ŻAL MI CIĘ, IDIOTKO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź się odwal ja to wszystko pisze dla zabawy. A twój to byłby lepszy.

    OdpowiedzUsuń