niedziela, 28 kwietnia 2013

TAG : 25 przypadkowych pytań

hej
Mam dla was 25 przypadkowych pytań :

1. Co ostatnio jadłaś?
Krówkę :D
2. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Mam, z Pumy takie żółte.
3. Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Oczywiście !!! Jak byłam mała.
4. Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Hej, jedziemy na rowery ?
5. Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebiesko - zielony :)
6. Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Siedziałam przy ognisku...
7. Czy masz zwierzęta?
Owczarka Niemieckiego i Świnkę Morską
8. Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Chyba w domu.
9. Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak, na szczepieniu :(
10. Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Woda niegazowana.
11. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
U babci .
12. Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Mój wujek z rodzina, moja chrzestna, kuzyn, dziadek, ciocia, p.Wojtek i P. Ewa ( trochę ich dużo :P )
13. O której godzinie budzisz się rano?
Między 6:00 a 6:30
14. Gdzie byłaś dwa dni temu?
W szkole :P
15. Czy kosmici porwali Cię minutę temu ?
Nieee...
16. Ulubiony kwiat ?
No te takie wiesz, które...
17. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon, portfel i klucze
18. Szpilki czy buty na płaskiej podeszwie ?
To jasne, że na płaskiej podeszwie.
19. Ulubiony kolor ?
Zielony, czarny i niebieski
20. Czy pijesz napoje energetyzujące ?
Nie przepadam więc rzadko kiedy.
21. Czy łatwo się denerwujesz ?
Tak... ale zależy na kogo :)
22. Masz jakieś fobie ?
Klaustrofibie i  boję się : ciemności, robaków, pająków itp.
23. Pijesz kawę ?
Tak ale tylko kiedy jesteśmy w restauracji i tylko Late
24. Czy pijesz soki ?
Wolę bardziej wodę, bo soki są dla mnie za słodkie
25. Jakie trzy rzeczy są w tym momencie najbliżej ciebie ?
Trudno powiedzieć a zwłaszcza, że siedzę przy biurku. To morze tak laptop, komórka i chusteczki.

Jeżeli dotrzymaliście do końca to GRATULACJE !!!

                                                                                                         Pozdrawiam Zuza
                                                                                                

3 komentarze: