piątek, 7 czerwca 2013

Po wycieczce

Siemka !!!!
Wróciłam dzisiaj po wycieczce. Jestem zmęczona, w nocy spałam 2 godziny (w końcu była zielona noc). Zwiedzaliśmy Kłock i Czechy miała być też Praga ale była powódź :( Nocowaliśmy w schronisku w Radkowie. Nie byliśmy tam sami, bo była SUPER szkoła z Warki. Oni są prze fajni, zabawni i tacy..... no nie mam słów żeby ich opisać. W czwartek mieliśmy dyskotekę. Wszyscy ze sobą tańczyli. Po dyskotece poszliśmy do tamte szkoły do pokoi. Tam to dopiero było szaleństwo. Dziewczyny umalowały takiego Adriana czymś do oczy i zrobiły mu kucyki. A dzisiaj wszyscy mieliśmy śniadanie o 8.00. Gdzieś tak około 09.00 tamta grupa z Warki musiała jechać. Do przejechania mieli od 8 do 9 godzin. Współczuje im siedzieć tyle godzin na tyłku. My zajechaliśmy do Rudawy gdzieś tak ze 3 godziny. POZDRAWIAM CAŁĄ WARKĘ !!!!!!!! Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy <3

                                                                                                             Do zobaczenia, Zuza !!!

2 komentarze:

  1. To było Kłodzko!
    I wycieczka z Warki była zajebista, nigdy ich nie zapomnę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj.... czepiasz się mojej pisowni zamiast się cieszyć jakich ludzi poznaliśmy

      Usuń