piątek, 14 czerwca 2013

Wycieczka.... :)

hej
Co tam ? Jak minął dzień ? U mnie OK. A dzień mi minął następująco : na pierwszej lekcji pisałam sprawdzian z angielskiego (już on min wspominałam w jakimś poście). Dowiedziałam się, że zdałam go na 6 :) Ksiądz na religii dał mi dwie szóstki za to, że wymieniłam 6 grzechów głównych a powinno być siedem. No i weź tu ogarnij księdza :) O 15.00 pojechałam na rowerze do ośrodka zdrowia żeby pan doktor wypisał mi skierowanie do chirurga, ponieważ mnie boli to coś w stopie (o tym tez już mówiłam). Byłam tam może tak gdzieś 15.15 a wyszłam ok. 15.45. Wypisał mi to skierowanie chociaż miał opory bo nie było ze mną rodzica. No ale cóż poradzę pracują !!! I coś tam mu nawtykałam :) Po wyjściu  z ośrodka pojechałam się przewieź na rowery było super fajnie. Jutro opiszę szczegóły.

                                                                                                                                        Do jutra, Zuza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz