sobota, 8 czerwca 2013

Sobota

Cześć !!!!!
Jak tam u was minął dzień ? Ja odsypiałam wstałam o 15.30 :) Jeszcze mam dobry nastrój po wycieczce a dlatego, że poznałam tak super wspaniałych ludzi w Warki !!! Mam nadzieję, że się spotkamy a nawet przez przypadek na ulicy (takie spotkania są najlepsze, bo jest wtedy o czym porozmawiać). Wczoraj jak pisałam post to zapomniałam dodać, że w czwartek była dyskoteka (oczywiście że z Warką). A wczoraj przed wyjazdem poszliśmy zwiedzać jakieś góry. Wychodziliśmy 682 schodów pod górę i na dół tyle samo (chociaż mi się wydawało, że było ich mniej). Wróciliśmy do Rudawy około 19.00.

                                                                                             Żegnam, Zuza
P.S. - Jeżeli macie jakieś pomysły na posty piszcie w komentarzach. Z góry dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz