niedziela, 9 czerwca 2013

TAG: 20 prostych pytań

hej
I mamy niedziele. Dzień jak dzień tylko, że idziemy do kościoła a nie do szkoły :) Wstałam o 8.00. Zazwyczaj śpię dłużej tak o godzinę ale siostra mnie obudziła. Musze się uczyć na sprawdzian z historii :/ Na te 20 pytań odpowiadam SZCZERZE !!!

1. Jesteś w związku ?
   No oczywiście, że........ NIE :)

2. Palisz ?
   Nie...

3. Ostatnia piosenka, którą usłyszałaś ?
   Patty - Nie Ma Nas

4. Ile masz kolczyków i tatuaży ?
   1 para kolczyków a tatuaży 0 !!!

5. Usta czy oczy ?
   Nie wie o co chodzi ale dam oczy :)

6. Przytulanie czy całowanie ?
   Hmm.... przytulanie

7. Całowałaś się z kimś obcym ?
   No chyba NIE

8. Złamał Ci ktoś kiedyś serce ?
   Nie :)

9. Zostałaś kiedyś zatrzymana przez policje/ straż miejską i odwieziona na komisariat ?
   niee...

10. Jest jakaś osoba , którą chciała byś mieć teraz przy sobie ?
    A żeby to tylko jedna osoba była....... Warka pozdrawiam <3

11. Myślisz, że aktualnie się komusz podobasz ?
     Nie wiem co o tym myśleć, bo po wycieczce 4 dniowej coś takiego słyszałam ale nie wieże w to

12. Zdradził Cię ktoś kiedyś ?
     Nie

13. Piwo, wódka czy wino ?
      Woda niegazowana :p

14. Czy ten rok przyniósł ci nowe znajomości ?
     Tak !!! Warka <3

15.  Czy czułaś coś do dwóch osób równocześnie ?
      Tak....

16. Wymiotowałaś kiedyś po alkoholu ?
      Nie pije !!!!

17. Płakałaś kiedyś przez chłopaka ?
     Ze śmiechu tak a tak to nie

18. Czego nie darowałabyś partnerowi w związku ?
     Nie wiem :/

19. Częściej Ty zakańczasz związki, czy Twój partner ?
     Nie miałam i nie mam chłopaka. Więc trudno się domyślić... :p

20. Kochasz kogoś aktualnie ?
     Rodzinę <3

Jeżeli chcecie wiedzieć więcej pytajcie na ask.fm/ zuza127 (link w zakładce ask.fm)
 
                                                                                              Żegnam. Lecę się uczyć. Paaa... Zuza

2 komentarze:

  1. Hahahah, połowa pytań o miłości/związku/partnerze. xd Albo o piciu/paleniu. Gdzie Ty to znalazłaś? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha..... No ja wiem co wybrać :) a znalazłam to na fb :)

      Usuń