czwartek, 13 czerwca 2013

Dzisiejszy dzień..... :)


hej
Wstałam o 7.05 do szkoły wyjechałam o 7.50. Jeszcze musieliśmy zabrać babcię, bo jechała do Krakowa z mamą. Więc w Rudawie byłam o 7.56. Pierwszą moją lekcją była przyroda. Pani mówiła coś tam o Dolinie Nilu. Także takie tam ciekawe :) 2. to religia - luzik :) starałam się o 6 no ale cóż ksiądz się uparł :) a może jeszcze jutro mi zmieni :) 3. polski - mieliśmy próbę przedstawienia na koniec klasy szóstej 4. polski - próba :) 5. matematyka - ćwiczenia - układy współrzędnych na płaszczyźnie czy coś takiego :p 6. chłopaki wf a my do domu
Do jutra muszę umieć wszystko na pamięć całą rolę a jest je troszkę dużo, bo ja ogrodnik !! :D Jutro jeszcze sprawdzian z angielskiego z całego roku :o Piszą tylko 4 osoby z mojej klasy a ja jestem w tych osobach i wszyscy starają się o 6 :p to będzie czterokartkowy spr. O boże jak ja go napiszę ?!?!?! No cóż raz się żyje trzeba zaryzykować.
Boli mnie środek stopy :/ wie ktoś co mi może być ???

Na koniec kłótnia dzieci :)





P.S. - piszcie komentarze. Z góry dziękuje.
Do zobaczenia, Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz